Doggyguard!

Tjofräs! haha längesedan jag skrev "tjofräs" på bloggen, det var väl i dem första inläggen jag skrev det. Men hur som helst, jag har varit hundvakt idag, från klockan tre till halv åtta. Det var kul, tyvärr hade lilla jag ont i huvudet, idag igen! Men det gick över då jag fick i mig en huvudvärkstablett.

Imorgon har vi gympa och sedan håltimme. Min mamma är ledig och jag vill verkligen inte vara med på gympan. Kul att det bara blir jag, Shannon och Ebba kommer inte.. Vi kommer vara med andra klassen, så kommer jag. Ingen i klassen typ gillar mig, dem undviker mig iallafall. Och den andra klassen känner mig inte, dem vill inte lära känna mig heller. Jag trivs inte att gå till gympan. Vad ska jag göra?! Jag får panik, och mamma kommer tvinga mig att gå iallafall... Sånna här lägen hatar jag, jag vill verkligen inte! Hur kan jag visa det för mamma. Och jag vill inte göra henne jättesur heller, för jag vill inte få henne att ändra sig angående Härnösand, och föresten har en bra nyhet.

JAG FICK VECKORNA JAG VILLE HA!! Alltså för er som är efterbelivna och inte läst min blogg, så måste jag säga att jag ska jobba i sommar, på en veterinärklinik i tre veckor. Vi fick ett antal perioder att välja mellan och jag valde veckorna 27-29, tre veckor och jag tjänar bra!

Min mage är helt uppsvälld. Känns som jag är världens tjockis, vilket jag inte är men det känns! Jag har gottat mig i alltför mycket godis hos min syster förut, och cola, och chips, och att bara slappa i soffan... TJOCKIS! Eller inte.. Men nu ska jag nog.. Spela lite, säger inte vad, Makky vet vad, jag är barnslig!

Föresten, fick tillbaka matteprovet idag, geometri, eller något, jag fick VG!!!!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0