Dagen jag längtat efter!

Godmorgon! Nu sitter jag här igen, kollar ut på det soliga vädret med en blåa himlen. Min dator låter och jag ska snart smälla till den så det låter i hela huset, för jag stör mig på fläkten! Den bör dammsugas så snart som möjligt!

Idag kommer Maemark, hans tåg från Sundsvall går 1O:O7 så... Han kommer till Stockholm vid 13:3O och hans tåg hit går 14:1O. Han kommer att hitta tåget och det kommer att gå gallant!

Nu ska jag spela lite spel, säger inte vilket för då stämplas jag som nörd av mig själv.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0