Bråkigt värre.

TjenisPenis! Jag måste bara säga att jag hatar att bråka med min kille om onödiga saker. Egentligen är inte denna sak som vi "bråkar" om nu en liten, onödig grej. Det är en rätt så stor allvarlig grej. Ja, jag är en mycket, mycket, mycket svartsjuk och avundsjuk tjej, I do know that! Men ofta man går runt med en BILD på ens FÖRRA flickvän i PLÅNBOKEN eller har den på VÄGGEN?! Och sparar den för att han har "lovat henne" att göra det. Visst, visst. Hans liv, ska inte lägga mig i, så fan heller att jag ska!

/J

Dilan Amin

Tjabba :)

Fin blogg!



/ www.mramin.blogg.se

2009-04-24 | 20:39:40 | http://mramin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0