Bloggen börjar bli dammig.

Godmorgon! Nu sitter jag här, ännu en idiotiskt onödig fredag i skolan på datorkunskap. Jag ska säga att jag är mycket trött så jag vet inte vad.

Jag känner att jag är något seg på att lägga in lite inlägg här på bloggen (därav rubriken, som Shannon tycker är lite bögig). Så jag får skärpa mig, ännu en gång! Får börja igen med lite aktivitet på bloggen så jag ökar mina besökare (Vill bli kändis?). Så vi får hoppas att jag inte har idétorka varje dag som går, vi får hoppas!!

/J

shannon

hahahah, so gay

2009-04-17 | 12:22:53 | http://shannonw.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0