090428

Goddagens! Äntligen säger jag bara! Nu är jag klar med "Resan" - arbetet som vi har i So:n. Så härligt. Ska skriva ut det hemma så jag får färg på mina snygga flaggor, och min framsida som jag hunnit göra också, gött gött! Vissa i klassen (två personer) förstår sig inte på hur mycket dem faktiskt skriker när dem "patar". Såklart pratar dem om killar, och onödigt skit. jag ska säga er att jag inte orkar med dem längre.

Jag funderar på att pilla lite i det mobbade Photoshopet dem har på denna datorn, men det är så gammalt så jag snart spyr på det, men ändå så gör jag inte det. Men det är gammalt, inget CS2, CS3 eller CS4, det är bara CS. Vanliga dåliga CS. Men sånt är livet och det får jag tåla!

Jag har haft några bra dagar i rad nu! Sedan söndags eller lördags, äntligen så har den "riktiga" Julia kommit tillbaka från sin semester jag tagit. Och den sura, bitska och tråkiga tjejen som var här innan har dragit långt, långt bort. Vem vet var hon är nu? Jag bryr mig inte heller!

Såhär som den lilla bilden här under ser ut, så ser min framsida ut till mitt arbete.

/J





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0