Poems for the intrested!

Kill me now and spare me my suffering, kill me now so I can be happy and you can see a smile on my face. I'm suffocating in my own damn words...



All I ever want to be, is free, never want to look back, never want to look at your face, I don't, cause I know what you are thinking about me, I'm weird, I'm stupid, I'm so fucking ugly!



Det finns en röst, en röst som ingen annan hör, den rösten hör bara jag, jag och ingen annan. Den kallar på mig i den mörkaste natt, i dimman står jag och tittar ut över ängen, kisar med ögonen och försöker se, och lyssnar skarpt med öronen. Det låter från överallt, vekligen överallt. Det ekar, det försvinner.



Varför le när man kan skratta? Varför sura då du kan vara arg på riktigt. varför gilla någon när man kan älska. varför blir jag aldrig dessa?

Maja

fina!

2008-09-28 | 15:39:31 |
Ebba

puuuuuuuuuuuuuuss på dig julius & glöm inte att du är grym för att du är du (L)!

2008-09-28 | 17:37:52 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0