Once upon a time there was a girl, and her name was JULIA!

TjoTjo! Sitter nu i skolan, gör inte mycket faktiskt, har datakunskap med våran datalärare Gunnar! Gunanr, vem fasen kom på det namnet egentligen? Hur som helst, har varit en rätt så soft dag idag, kunde matten(alltså att räkna, vi hade inget prov eller liknande) jättebra! Faktiskt, hade inte svårt med mycket alls, frågade aldrig om hjälp eller så *stolt*.
   Hur som helst, skulle idag egentligen frågat någon kille som liknar artisten T.I vad han heter som går här på sklan, åt mina kompisar då, för dem tror inte jag vågar, men det gör jag! jag är en duktig flicka.
   Nu sitter jag då här, har datakunskap i ca. 55min, min ficka vibrerar av att Maemark ringer en signal hela, hela tiden! Lite störande men det är ändå kul eftersom det visar att han inte glömt bort mig än, men det kommer han väl att göra så småningom..
   Mina kompisar jobbar, jag är klar, jag och Shannon är dem enda som är klara med arbetet. Så vi sitter inne på Blogg, Bdb, Msn, Nattstad och Playahead. Har inte mycket att skriva eftersom det inte är mycket som hänt. Är ju inte hemma än, vill bara hem och sooova ruset av mig eller något.
   Nej nu ska jag faktiskt ta och försöka arbeta klart lite! Så vi hörs, ha det så fint. Kommentera GÄRNA xD

/J

Burgården


Ebba

hahaha.. T.I, du måste hålla med om att han faktiskt är hejdundrande snygg :D?

2008-09-28 | 17:36:15 | http://bobbis.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0