Bloggen har fått ny layout överst!

Tjaa! Nu som ni ser här ovan så har min blogg fått en ny layout. Ser nästan likadan ut tänker ni som sett den förra, men med andra bilder och annan textstil, men det är jag. Jag gillar denna stilen så det så!
   Ni får jättegärna kommentera en nya layouten här så att jag får reda på vad ni tycker om den mm. Har inte mycket mer att säga än att nu ska jag titta Greys Anatomy(Stavning?)

/J



Sosso

Ciao

Supersnygg layout(y) :D

2008-10-01 | 21:24:27 |
Maja

sjuukt fin layout!

saknar dig julia!! vi måste ses!

2008-10-04 | 15:40:24 |
Jennifer

Supersnygg! :)

2008-10-07 | 21:27:15 | http://jenniferberggren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0