Bara några få minuter kvar till lov, 2 dagar kvar till friheten till Härnösand!

Heeej! Nu sitter jag här, i datasalen i skolan. Sista lektionen, har datakunskap. Bara några fjuttiga minute rkvar tils vi har lov. Eller.. Kanske ungefär.. 40minuter, men ändå! Inte lång tid alls! Plus att vi säkert får sluta tidigare om vi ber Gunnar.
   Igår åkte jag till stallet med Frida K i stallet. Det var kul! Fick rida ut med Frida H och Frida K. Det var riktigt roligt, nog roligt för Ljuffen också eftersom han inte ridit ut med någon på ett tag. han har fått bättre töly. Det känns mycket bra!
   Idag ska jag nog inte rida. Ska bara väga upp 3kg hö til skithästen eftersom han står inne nu. Känns lite skönt ändå att han gör det, inte för ni bryr er.
   Hur som helst! Det var inte mycket jag skulle skriva. Och föresten, nu är det 2dagar kvar tills jag åker iväg till Härnösand, själv! Kul! Åka tåg själv i 7 timmar, till Sthlm och sedan från Sthlm till Sundsvall och sedan buss. Hrmm, Vilken resa!
   Men nu är jag trött, jobbar inget. Så nu ska jag sätta mig och glo lite olika saker, lite bloggar mm. Kul.. Not. Vill hem, saknar 9x!!

/J



jennifer ;)

Som jag härmar dej då eller, ;) Hörm.

Finns många som skriver så ^^



Du får lägga ut mer bilder på Ljuffe !



MASSA PUSSAR O KÄRLEK (A)

/ Jennifer

2008-10-25 | 11:06:17 | http://jenniferberggren.blogg.se/
Maja

Hoppas du får det jättejättebra i Härnsösand, och att vi ses sen när du kommit hem! saknar dig!

2008-10-26 | 20:48:31 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0