Sista dagen i veckan att vara i skolan, kallt, snö, vitt, frost... helt enkelt vinter!

Tjenare! Sitter nu i datasalen B2O8 och har skrivit klart mitt arbete i Djur - och växtliv, har skrivit ut både mitt och Ebbas. Och ska snart gå ner för att titta hur det gick på mitt prov i just detta ämne med Artdugga.
   Igår kväll kom Maemark och hans familj till Inger och Arne(några vi känner). Jag åkte såklart dit och sa hej och sådant. Fick massa pussar och det är jag glad över nu! Så nu vill jag sluta, åka till stallet och sedan ikväll träffa Maemark!
   Imorgon ska jag på kurs med min häst! Första gången för oss två. Han ska rida två pass, ett med mig på morgonen halv 12 och ett på eftermiddagen med Emelie halv två. Mycket intressant alltså!
   Nej nu ska jag gå till mitt skåp och lägga in min jacka mm. Sedan ska jag ner och vänta på dem andra. Trevligt trevligt, eller inte!


/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0