Samhällskunskap, datorn, msn, Aftonbladet och blogg.se, lite soft ändå!

Tjosan! Sitter nu och har Samhällskunskap, vi skriver och läser om USA's val. Det är inte det roligaste, har en lektion kvar efter denna och då ska vi dissikera. Eller hur det nu stavas.
   Skriver på msn och här på bloggen, bilddagboken ibland och har skrivit klart det mesta, nus ak jag bara hitta några viktiga frågor som är viktiga för USA valet just nu.
   Min mamma ska beställa EyeToy till mig idag, kommer få det imorgon troligtvis! Mycket kul, ska spelas hela kvällen!
   Men nu måste jag frotsäta emd att arbeta innan Bonne blir sur på mig!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0