Samhäll, tisdag, segt och allmänt trött!

Hej! Sitter och har samhällskunskap! Det är extremt mega tråkigt och jag vet verkligen inte vad vi håller på med egentligen. Det enda jag gjort är att titta på lite sidor på internet, msn, photoshop och gjort klart min bild till Växt - och djurliv och nu detta. Tråkigt!
   Vi har denna lektionen kvar och sedan en till, växt - och djurliv då. Vi slutar halv fem idag och denna dagen brukar gå snabbt men denna går mycket, mycket långsamt!
   Lektionen går segt, jag är seg, Maemark är seg. Alla är sega! Haha!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0