Igår var det kurs i stallet, jag var med!

Tja.. Jag är inte den gladaste idag precis. Men sånt är väl livet då ens kille bor 8Omil härifrån. Men hur som helst. Det var kurs i stallet igår! För Margret och Lollo från Raudhetta. Jag, Emelie och Ljúfur var med på kursen och det gick hur bra som helst! Jag hade faktiskt med mig min kamera, de blev fina bilder på dagen men sedan då solen gick ner så blev bilderna något suddigare.
   Maemark hängde med dit, han hade i princip inget val. Men han ville och han tyckte det var kul, förhoppningsvis så tyckte han att det var kul. Han frös stackaren men han visade det inte så mycket, men jag visste att han frös ändå.
   Ja, som sagt så tog jag lite bilder på då några red, dock blev det inte bilder på alla men de flesta iallafall, och hundarna som var där.
   Ska inte skriva mycket mer om kursen mer än att det gick mycket bra! Och här kommer sex stycken bilder som jag tog. Enjoy it!

Bliki och Frida    Mario    Donna    Frida och Yrja    Carro och Sjóli    Jasper

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0