Grey's Anatomy!

Godkväll! Sitter vid min dator just nu, det är reklam på 5:an där jag tittar på Grey's Anatomy. Skriver med Maemark i reklamen. Och här såklart.
   Imorgon är det teori på gympan så jag slipper bära med mig en tung, jobbig gympapåse dit, skönt!
   Jag försöker planera vad jag önskar mig till jul, det går väl mindre bra, har kommit på att  jag vill ha biljetter till Göteborgs Horseshow, en ny plattång, pengar, presentkort på Kicks, kläder, skor, jacka och kanske om jag kommer på något annat vill jag ha något annat! Det låter väl rimligt?
   Men nu ska jag sitta och mysa i min egna soffa i mitt rum! Stänga av datorn kanske man också behöver göra, den låter för mycket när man ser på Grey's!

ÖGA

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0