Glögg-Ritt!

Hej! Red ut idag med några från stallet, det var riktigt mysigt. Rakt ut i skogen i 2 timmar, eller skog och skog, inte bara skog, även vägar. Vi stannade i renget så att de "gamla damerna" kunde få sig en "stänkare" av Jägermeister. Jag fick inte, ville inte heller ha måste vi tillägga.
   Ljúfur tyckte det var riktigt härligt att få komma ut i skogen och bara.. Ridas, vanligt, inga krav över huvudtaget! Det regnade lite, men inte mycket, skit i att det regnar, det gör verkligen ingenting!

Jag har hittat en ny idol, Alejandro Fuentes, han är norsk, snygg, sjunger så fint, han har en speciell röst, en hes röst. Jag gillar den, den är härlig att lyssna på! Sök på han på YouTube så kan ni lyssna! Jag lyssnar och njuter av hans vackra röst nu när jag skriver detta, riktigt mys!

Jag har nu pratat en massa med min stora syster Emelie om att tatuera mig! Jag har visat henne en bild på tatueringen jag vill ha. Den är faktiskt fin. Hon tyckte först att jag skulle ha den ovanför min rumpa i ett större format, men jag berättade för henne att det kan jag inte! Eftersom när jag blir äldre så åker den ner, det är inte precis jättefint!
   Så hon tyckte på utsidan av ankeln, det låter väl bra. Den tatueringen är snygg som fan! Min syster ville ha den hon med, men den är min! Bara min!

HJÄRTASådär ser den ut, den jag vill ha... Jag gillar den extremt, den är inte stor eller så, men den är bra för ens första tatuering, jag vill inte ha en jättestor drake på hela ryggen eller så, denna blir alldeles lagom. Så nu är det bara till att få mamma och pappa att säga ja, så kommer jag få rabatt hos Emelies kompis och så får jag tatuering, gött!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0