Fredag, fredags-killen, datorn och att bara allmänt ta det lugnt!

LJUFFEETjenixen! Nu sitter jag här igen, framför datorn och skriver på bloggen som i princip ingen läser, jag skriver ändå, bara för att få skriva av mig lite! Idag hade vi sovmorgon till 2O i 1O, rätt så soft ändå. Slutade tidigt också, 2O över två. Shannon läste min blogg förut, och läste inlägget under detta, hon började asgarva genom att bara läsa, så kul hade vi det igår! Inse!
   Föresten, har nog inte nämnt att jag brukar se en underbart snygg och fin kille på tåget varje fredag nu när jag slutar tidigt, mycket najs ska ni veta. Såg honom idag också, fin är han! Men det tråkiga är väl att.. Han såg inte mig idag. Annars brukar han sitta och glo och le mot mig, så fin!
   I April vann jag en fototävling hos Vaengur, länk finns här till höger någonstans under alla inläggens rubriker. Bilden ser ni här bredvid, den jag vann med. Egentligen ska den vara lite större men har förminskat den hit bara. Jag kommer att komma med i deras års kalender 2OO9! Mamma har köpt den redan nu. 

Jag saknar min älskling, något enormt, alltså Maemark då. FIck en bild av Inger nyss då jag loggade in på msn och tittade i mailen, en mycket fin bild på han och hans bror. Jag bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker om han, om dem tycker han är ful eller så, jag tycker att han är grymt fin och snyggast kropp, alltså Maemark!
   Det är väl lite sisådär med hans temperament, men det går nog över så småningom.

Sitter och lyssnar på musik nu, finns inte mycket mer att göra faktiskt, så det är det enda bästa man kan göra just en dag som denna. Hoppas ni får en mycket härlig fredagskväll nu och sup er inte alltför fulla nu!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0