Första snön i november!

Godkväll! Det snöade idag, inte mycket men lite iallafall. Det var faktiskt mysigt. Lite kallt på morgonen men sedan lite mer in på dagen började det bli lite skönare. Jag gillar snö!
   Vi hade prov idag i sällskapsdjur, det gick väl sisådär för mig och Frida. Men hur som helst, att vara i djurrummet var kul. Men att komma hem var roligast.
   Tyvärr har jag inte kunnat koncentrerat mig så mycket idag över huvudtaget, jag saknar Maemark alltför mycket! Tror ingen förstår att jag faktiskt saknar den dumma människan som är dum i huvudet ibland. Jag saknar honom faktiskt, det är som att sakna en i familjen, för mig är han som en i familjen, men såklart inte släkt. Utan en i familjen utanför familjen, precis som min mamma två är, Inger. Jag älskar honom enormt! Och det blev ju inte bättre då jag fick ett hur gulligt sms som helst av honom då vi var på sällskapsdjurslektion, fy. Saknar honom VERKLIGEN!
   Ni behöver inte läsa detta om ni bara suckar eller tycker jag är barnslig eller liknande. Jag bryr mig inte, jag kan säga till hela världen att jag, Julia Honkavaara älskar Maemark Montes!
   Hur som helst, det har slutat snöa och det snöade ytterst lite pudersnö. Hoppas det snöar på natten så det är helt kritvitt ute imorgon, mysigt! Nu ska jag göra en bild i Photoshop till skolan imorgon!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0