Första advent!

Tja! Då är det dags igen, för ännu en advents dag, första för i år iallafall, nu är det inte långt kvar förens året 2OO8 är slut. Hoppas att år 2OO9 kommer att bli så mycket lovande än detta, men detta året har inte varit så farligt ändå, det är nu i slutspurten det varit lite strul.
   Första advent idag och allt, mycket härligt, jag längtar till julen! Snön som inte varit här, bara lite för några dagar, det var väl mest isigt och halt. 

Jag red idag, på min älskade häst. Det gick faktiskt bra! Red lite kavaletti(bommar som ligger på marken), det gick bra, trodde han skulle totalvägra att gå över dem först men det gjorde han inte, vi kunde båda skritta och trava över dem. Sedan red jag en snabb sväng i skogen, härligt!
   Allt gick bra idag, och nu åter vid datorn och jag och Maemark bråkar mer än vanligt, skulle väldigt gärna vilja ha bra råd och ingenting om att jag bör lämna honom, vill ni säga det håll det för er själva!

Hela familjen har varit här och ätit idag! Emelie, Malin, Roger, Tobbe, jag, mamma och pappa. Alla var ett par, Emelie och Roger, Malin och Tobbe, mamma och pappa.. Sedan var det jag, ensamvargen som är mobbad för min kille bor 8Omil ifrån mig..
   Det var mysigt att familjen var här, det blir alltid en hel del skratt och skojj!

Ska skriva önskelista nu, så nu slutar jag skriva, jag vet i princip exakt vad jag önskar mig.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0