Dissad av en Frölundaspelare!

Tjollahopp! Idag hade vi som sagt teori på gympan, jag kom faktiskt i tid idag, till och med lite innan vi började. Ebba satt i en trappa precis där man går in och visade och berättade för mig hur många frölundaspelare hon mött och sett som gått förbi henne idag (dem tränar vid Scandinavium där vi har gympa på Vallhalla så vi ser dem i princip varje vecka) och tror hon sa 15st eller något. Hur som helst, jag hade tänkt att säga hej till en när dem gick förbi, tyvärr var det några konstiga nissar där som gick i vägen så jag kunde inte, då skulle vi sedan ut och "titta lite" på om Sandra kom, men självklart gick vi bara ut för Ebba sa att hon såg två stycken komma, alltså Frölundaspelare.
   Jag sa "Hejhej!" till en av dem, jag fick ett grymt tillbaka, han tittade inte ens på mig! han trodde väl att jag var en psykad unge som gick på recept medicin eller något! Grymt elakt av dem grymtande ishockeyspelaren! Föresten, ishockeyspelare, alltså dem i Frölunda iallafall, dem är inte så biffiga som man tror, jag såg en jag tyckte såg biffig ut, men that's all.

Vi hade engelska idag också, jag och Frida var i en grupp och Shannon, Ebba och Tim i våran klass, var i en. Vi skulle ha redovisning som jag inte ens övat till. Vi fick vara två grupper på samma gång och det blev då våra två grupper. Jag och Frida skulle berätta på engelska för Carin(våran lärare) varför jag och Frida skulle visa våran besökare i Sverige Nordstan. Och dem andra om att man kunde gå på Bio och se MammaMia med besökaren.
   Det började väl, lite fnittrigt och sedan blev det mer fnitter. Sedan bröt det ut totalt efter att Shannon sagt "And after that you can smoke some weed" och Ebba kommer med en improviserad rad: "And it's so big in there so it's no heads in the way!" Jag och Shannon börjar skratta någorlunda mycket. Sedan frotsätter Ebba och säger: "And I've seen MammaMia and it's so funny, I laughed my ass off!!" eller något liknande.
   Jag dog av skratt, jag började få kramp i magen, blev röd i ansiktet, samma med Shannon. Sedan sa Shannon "Jag måste ut!!" och jag hängde på och vi gick ut, och skrattade fortfarande, jag grät som tusan.
   Roligaste engelska lektionen för mig hittills!

/J

Btw, jag tog kort på Mehrad idag!!!! Det är en ursnygg kille i min skola, hans ögon, jag menar.. asså... RAWWRR!!!

Alexandra

Har du inte sett hockeyspelare utan utrustning förut? D: Haha! Det är klart att de inte är så biffiga (; Fin blogg (: // Alex

2009-03-04 | 13:06:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0