Då man inte skrivit på ett tag bör man nog göra det nu!

Hejsan! Jag ber om ursäkt för att jag är så oaktiv med mitt skrivande, men hur som helst, nu ska jag försöka skriva mer för varje dag som går! Kommer väl inte gå så bra men jag försöker iallafall.
   Idag har det varit en mycket eg dag i skolan! Började med matte, segt, sedan Samhällskunskap, ännu segare, men jag och Shannon jobbade som blådårar!
   Jag såg "Ögonen" ett antal gånger idag! Mycket glad, mycket glad!
   Slutade för övrigt rätt så tidigt idag, efter svenskan. Och imorogn är det en vanlig dag, fredag är det väl halvt en vanlig dag också, men bara halva klassen som har datakunskap, jag vet inte vad jag ska göra på den där grejjen! Men slutar 2O över 2 då tror jag.
   Nu har jag faktiskt inte mycket mer att skriva, ska se på Grey's idag! Mycket nöjje i det. Sedan klockan 1O ska jag titta på Dirty, Sexy, Money, sässongsstart! Mycket trevligt.
   Och nu ska jag leta lite läxgrejj, Samhäll, ska skriva om det republikanska partiet i USA.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0