Att få jobbiga sms under en skoldag gör en inte precis till den gladaste människan på jorden ska ni veta!

Hej... Sitter i skolan, datasal B3OO. Skriver om USA valet, som för övrigt redan avslutats och Barack Obama vann. Tycker det var bra av folket att rösta på honom. Mina klasskompisar går fram och tillbaka, pratar och är allmänt jobbiga. Eller jobbiga och jobbiga, men sånt får man tåla. Dem är inte precis som den goaste klassen 9X precis.
   Fått sms nästan hela morgonen av en cp-skadad pojkvän vid namn Maemark. Jag orkar inte med honom mer idag! Han skriver at min nya kompis i hans skola är min pojkvän, och det är han inte, för han är FUL! Riktigt ful!
   Han skriver att han tycker att jag är som alla andra tjejer han känner, lögnare mm. Orkar inte. Tyvärr, inget mer skrivandes till honom idag. Kanske inte imorgon heller! Han ska fan inte säga saker till mig som inte är sant.
   Hur som helst, längtar hem, vill hem och sova. Bara ta det lugnt! Vänta tills mamma kommer hem och har hämtat hem mitt nybeställda spel. Mycket skojj med det.
   Slutar 2O i tre idag. Skolsyster sket jag i totalt, jag och Frida, orka gå och titta så att man mår bra, jag mår bra. Det räcker väl, eller bra och bra, är sjuk.


/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0