Vi får hoppas att fulhet inte smittar!

Tjenare! Idag har jag varit i stallet med mamma, Ljúfurs man var verkligen hur len och skön som helst, han fick en rejäl genom borstning idag och hans man och pannlugg blev så fina så, och hans svans. 
   Min syster är här och ska vara här till jul, kul! Men jag vill ändå inte vara här på jul! Jag vill fortfarande åka upp till Härnösand! Föresten, jag har haft pojkvän i nio månader! Nytt rekord för mig ska ni veta! Och under dessa nio månader har jag och han träffats fem gånger. Det känns ju lite mindre.. kul. Jag har varit hos honom tre gånger och han har varit fär två. Jag ska åka dit en fjärde gång i februari, hoppas jag, om jag nu har penar till det. Så då har vi träffats sex gånger på 11 månader. Ojoj..

Well folks, nu ska jag lyssna på lite musik, dricka lite (ingen alkohol) och se på tv, och se om Maemark, förlåt! jag menar Makky, vill prata i telefon idag. Kanske han inte vill?

Jag vill redigera!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0