Twilight, med en stor saknad i mitt hjärta ännu en gång...

Godkväll folks! Nu sitter jag här, igen idag och skriver. Såg nyss filmen Twilight på bio med Malin, Sanna och Daniel. Det hela började med att vi skulle ta 16:23 tåget till stan. Det gick väl lite mindre bra eftersom det bara var jag och Daniel som hann med tåget. Så vi satt på tåget och pratade en massa strunt, det var trevligt. Sanna och Malin skulle vi träffa utanför bion istället. Och det gjorde vi.
   Filmen var hur bra osm helst! Jättebra gjord och.. Gullig. Kände att jag ville att det skulle vara så i mitt liv. En kille som gör allt för att skydda mig mot odjur och monster. En som gör allt för att få vara nära mig och gör absolut allt för att veta att jag är okej. Jag rös varje gång då "Edward" (Robert Pattinson), som han hette i filmen, sa något underbart vackert till "Isabella/Bella".
   Tänkte på Maemark under hela filmen, allt som han killen i filmen sa var så likt det Maemark alltid säger till mig. Men ändå inte eftersom detta var en film och inte verkligheten. Men hur som helst. Jag gillade den filmen och kommer absolut att titta på tvåan och be Tobbe ladda ner filmen åt mig. Även om det är olagligt.
   Jag vill se den igen, så om någon har den nerladdad och vill titta, säg till mig så glor vi tillsammans. Vill se den tillsammans med Maemark också, men det dröjer nog tills det blir år 2OO9.

Vill säga förlåt till SHANNON, FRIDA, EBBA och SANDRA för att jag inte kunde umgås med er idag. hade lovat Malin och dem att se på bio. Men vi kan göra något någon annan dag och så ska jag vara med, trust me!
liiikemummaLOVE IT
Nu ska jag gå och vara rädd för vampyrer och vara ensam hemma lite mer..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0