Tomteridning med Ljúfur!

Hohoho! Nu på kvällen har jag varit på någon golfklubb där några som Frida och Agneta kände hade julbord och dem brukar alltid komma dit varje år med två hästar så att barnen får rida. Jag följde med idag, Dagur och Ljúfur faktiskt. Det gick hur bra som helst, och det var superkul! Hoppas jag får följa med nästa år igen.
   Det hände en hel del roligheter och det är ingen idé att jag skriver dessa saker här, roligare om man varit med om dem. Det var runt 6O barn där men inte alla red, som tur var. Killarna var mest stökiga, som de flesta killar är.
   Tjaa, nu sitter jag här, tittar på TV och skriver och ska snart ringa Maemark tror jag. Han säger mest "Vafan" hela tiden då han gör något fel där hemma eller om jag säger något fel. Det är riktigt kul!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0