Samhäll, ännu en dag av plåga!

Goddag! Har samhäll, idag igen. har väl det varje gång jag sitter och i skolan och skriver, det är väl lite jobbigt, men denna dagen har gått rätt så snabbt iallafall!
   Vi bowlade förut, jag, Frida, Shannon, Ebba och Sandra. Jag kom tvåa! Jag sög först på att spela, men det blev faktiskt bättre sen i slutet!
   Jag har flörtat med Mehrad idag! Eller ögonen som vi kallar honom. Han är så grymt snygg! Bara flörtar, mumma på honom! Han tittade på mig, nu är jag glad!
   Om jag nu tittar åt höger ser jag en äcklig människa, han är läskig,han ger mig mardrömmar!
   Har inget att skriva mer nu, jag har tråkigt!

/J



shannon

hahahaha, du är ju skadad :D

2008-12-05 | 19:36:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0