Saknaden blir större och större!

Tjenare! Nu blir det jobbigt, jag måste vänta tills februari lovet innan jag kan åka upp till Härnösand igen. Jag vill då stanna där från lördag till söndag, kommer troligtvis vara helt död på måndagen i skolan, SYND!
   Jag saknar min snyggaste pojkvän så mycket nu att jag håller på att spricka. Jag börjar till och med glömma hur det kändes att röra vid honom, fan.. Allt tynar bort, allt förutom mina känslor för honom. Och fram kommer saknaden! Jag hatar min mamma, något enormt mycket!
   När jag ser honom i webkameran vill jag bara, hoppa in i datan så att jag kommer till honom. Skitans, jag saknar honom så jävla mycket! Jag vill vara med honom nu! Ingen verkar förstå!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0