Saknaden är enormt stor nu!

Hejsan! Sitter nu och tittar/lyssnar på Simpsons, skriver här och skriver lite med Malin!
   Nu till varför min rubrik heter som den gör. Jag saknar Maemark, något så otroligt så att jag spricker! Jag vill ha honom här vid min sida nu och förevigt. Jag har hittat den perfekta killen för mig. Han är verkligen min drömkille! Älskar mig för den jag är och ljuger inte om det. Han gillar att titta in i mina ögon, och det får mig att pirra till i hela kroppen så jag måste titta bort. Att bara titta på honom gör så att det pirrar i kroppen av lycka! Älskar honom så mycket. Kanske äcklar er som inte tror på kärlek nu men det struntar jag i!
   Jag är kär, det är lätt att säga. Jag vet att jag är det. Han är så vansinnigt underbar!
   Jag sa till honom på hans språk igår att jag älskar honom, haha! Jag kan inte så det gick åt helvete, la på telefonen direkt efter jag sagt det. Hur man säger det? jo man säger Mahal kita. Mahal betyder också älskling. Och då jag var i Härnösand så visade han mig en sak på McDonalds att det stod en sak på deras språk där det står I'm lovin' it här och där. Det står också Love ko'to eller något och det är deras språk.
   Jag är ENORMT mycket kär! Få mig inte att tro annat!
   Nu ska jag sticka lite och vara glad!

En bild på Maemark, han är svarthårig nu! :) <3
Gullet

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0