Problematiskt!!!!

GAH! Det suger när ens  kille faktiskt inte vill älska en. Jag visste väl det, det var detta jag var rädd för, han älskar mig för mycket, säger han. Men då säger jag, sluta då! Säg inte det håll det för dig själv, dumpa mig om du så gärna vill det, om det nu är så att jag sårar dig hela tiden, dumpa mig och var sedan glad. Jag låter dig, du behöver inte oroa dig, jag klarar mig, tror jag.
   Men sedan har vi ett annat problem, jag är så jävla kär i honom, mitt hjärta blir krossat när han väl kommer underfund med sig själv att dumpa mig, fan, jag hatar detta. Denna känslan har jag aldrig känt för en kille innan, men jag måste tyvärr säga att om han inte klarar mer, dumpa mig, för detta är jag!

/J



Maja

det fixar sig julia.

2008-12-19 | 21:02:02 | http://majalidbeck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0