Ny layout och snö idag!

Tjosan! Ser ni vad bloggen fått? En ny layout, titta ovan. Visst är den fin? Kommentera gärna och säg vad ni tycker om den!
   Var i stallet idag, det var mycket snö där! Kramsnö, mysigt. Inte så kallt heller. Jag gillar snö, det är riktigt härligt, allt blir så mycket ljusare i snö. Jag och Zally lekte massor av kamplekar, hon bet tag i min arm vill säga.
   Nu är det helg och jag har nu gjort julklappar av mina julklappar om man nu kan säga det så. Alltså jag har slagit in dem, se så fina dem är (titta på layouten). Paketet längst till vänstre är till Maemark, eller förlåt Makky/Mac and so on. De små paketen ovanför, tre stycken, är till Malin, Emelie och mamma. Det nästan runda paketet är till min pojkvän också, alltså Maemark! Och det som är fyrkantigt är till pappa. Jag kan slå in julklappar, det är roligt!

Nu är det att se fram emot helgen, det är nice, mycket skönt att få sova lite längre.

PS. Glöm inte att kommentera den nya layouten!! DS.

/J

Maja

åh vad julmysig din blogg blivit nu!

kramis <3

2008-12-12 | 23:47:19 |
ebba

well, what a lovely little layout! ;d

2008-12-13 | 09:54:26 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0