Model och foto!

Tjenare! Var med Sosso, Lollo, Eli och Eve idag! Mina kompisar. Vi var hemma hos Lollo och jag och Sosso hade med oss våra kameror, systemkameror. Vi sminkade och fixade håret på varandra, sedan skulle vi börja posa. Men det var rätt så trångt på Emmys rum(Lollos syster) så vi gick ner och möblerade om i hela vardagsrummet, kändes det som.
   Sedan fotade Sosso en massa bilder, lite.. Inte barntillåtna och lite Charlies Änglar. Sedan hade hon fotat klart, eftersom det inte fick plats mer bilder, så då fick jag bli fotograf, och fotade hoppbilder, lite inte barntillåtna och så vidare. Även mycket fina närbilder och profilbilder. Blev stolt!

Nu ska jag se klart på Simpsons!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0