Matteprov!

Goddag! Eller kanske godkväll, det kvittar. Hade matteprov idag, med procent. Det gick faktiskt rätt så bra, jag kan ju procent och vet hur man gör, det var då bara några få uppgifter som var lite krångligare än de andra, de tre första var mycket lätta!
   Hade svenska senare, jag var tvungen att redovisa inför hela klassen! Jag hatar det, jag hatar det verkligen! Läste rakt av på pappret, om Vikingarna, roligt.. Not!
   Hade sedan Naturkunskap, våran riktiga lärare är bortrest så vi har en skit lärare vid namn Ellinor, en riktig tjockis och bitch! Vi fick inte sluta en ynka minut tidigare än vad vi skulle, klockan var 2O i men hon dampade sönder!

Nu är jag ensam hemma, båda mina föräldrar är på varsin julmiddag med jobbet. Jag är själv och det är gött! Lyssnar på Lejonkungens låtar och tittar på tv, det är niice!
   Maemark är konstig, idag igen! Hatar det, för jag vet att det är mitt fel. Jag hatar mig själv om jag ska uttrycka det på rätt sätt. Hatar att hata mig själv, men jag hatar mig själv för den jag är!

Imorgon slutar vi 11.15, det är nice! Jag och Ebba ska handla lite julklappar så att jag blir klar med det. Ska nog först hänga med henna då hon ska pierca sig, med hennes pappa.

Nu ska jag deppa lite mer, jag vet inte vad jag ska göra för att få honom att lita på mig, det går inte, har försökt allt. Jag ger upp, han får tro vad han vill nu!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0