Kall dag idag!

Hej! Bråkade nyss i bilen hem med mamma. Självklart om att hon lägger sig i mitt liv, försöker styra mitt l iv, försöker få mitt liv att bli "perfekt", livet hon aldrig hade kanske? Men guess what, du lyckas inte! Vad du än säger så kommer jag aldrig hitta en kille i närheten, jag vill inte, jag försöker inte ens att göra det. JAG VILL INTE! JAG TÄNKER INTE! Bara för att du aldrig varit kär på riktigt som jag är. Jag bryr mig inte om vad andra tycker, vill du få mitt liv att bli perfekt, hjälp mig då att åka dit varje gång jag har lov kanske? DÅ, bara DÅ kommer jag att bli lycklig, nu är jag olycklig, eller du kasnke är blind och inte ser/märker detta?!
   Red ut en liten sväng med Ljúfur idag på tal om något helt annat, det gick väl. Mindre bra, han ville hem hela tiden, zick zackade hela tiden, det var något jobbigt ska ni veta! Men han var söt ändå och det var massa frost ute så det var vitt överallt, mysigt! :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0