Julklappar = klart!

Tja! Nu är jag äntligen klar med julklapps köpet, men har fortfarande en julklapp kvar att göra, Maemarks julklapp! Köpte en till honom nu idag också, och den äger allas!
   Det har snöat lite lätt hela dan, nästan hela dan. Mysigt! Men jag vill ha mycket snö, och nu har all den lilla snö som kom försvunnit helt.. Tråkigt!
   Ebba piercade sig idag, naveln. Jag hängde med henne och hennes pappa dit. Hörde hon skrika aj två gånger, faktiskt. Sedan drog vi till Nordstan och shoppade sönder. Eller jag köpte fem saker och hon köpte, en..?

Åkte till stallet efter jag kommit hem och red, det gick hur bra som helst! Red mellan koner och gjorde lite mjukgörande.

/J

ebbapebba

Jag shoppade faktiskt 3 grejer, haha!

2008-12-11 | 20:38:49 | http://bobbis.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0