Juldagen!

Hej! Idag var jag i stallet, med mamma. Hade med mig kameran och fotade som en galning! Fick lite fina bilder i hagen på hästarna. Och lite fina frostbilder.
   Vi har ett litet besök idag igen, av en Kjell vi känner, han sitter annars helt ensam på juldagen.. Inget kul ju!

Well, har inte mycket att skriva idag, mer än att jag vill åka till Härnösand ppå nyår, men det får jag ju inte för mina överbeskyddande föräldrar!!! Åk med mig då om det är så svårt att släppa iväg mig! Gör mig glad för en gångs skull!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0