Gott nytt..?!

Gott nytt år! Var ett tag sedan jag skrev. Jag har träningsvärk, spelade innebandy igår med tjejorna! Och nu pangar det som attan ute. Även om klockan inte är tolv än, men vissa kan inte hålla sig.
   Jag är ensam hemma. Sitter här framför datorn och deppar. jag hatar nyår, men då klockan blir tolv ska jag inviga det nya året med ett leende, då kanske det blir lika bra som ett leende på ens läppar.
   Nästa år, alltså vid jul och nyår, har jag bestämt mig för att inte vara hemma på hela tre veckor! Ska fanimej åka till Härnösand och vara där. Förhoppningsvis har han inte dumpat mig innan dess.
   Men nu ska jag fortsätta att vänta, och dricka julmust och pilla i Photoshop lite. Ha det så jättebra så hörs vi nästa år!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0