Fyra hela timmar, om nu inte mer, i stallet idag!

Lucia! Ja idag är det lucia, lite trevligt, inte långt kvar tills det är lov nu! Nästa vecka på fredag. Härligt! Var i stallet idag, det var fortfarande en hel del snö där men halare idag än igår, så man fick se upp så att man inte ramlade och slog halvt ihjäl sig.
   Red ut med Anette och Skjóna på en lång ridtur, kanske en timme och 5O minuter eller liknande. Det var härligt, kändes precis som att man var uppe vid fjällen och red där bland deras skogar. Mycket härligt säger vi till detta!
   Ljúfur har fått ett täcke av Agneta och Frida Höglund, ett ulltäcke, vinrött. Det är jättefin passform på honom, han passar verkligen i det.

Nu ska jag väl städa klart i mitt rum, lite bara. Sedan se på Tv, ha tråkigt, äta chips och datorn. Tjockis varning!!
   Btw, igår kväll när jag pratade med Maemark i telefonen somnade han, han blev bara tyst. Helt sådär. Jag tänkte "Jahapp" och la på för jag ville inte störa honom och jag vet själv att han är jättesvår att väcka. Så ah, jag la på och tittade lite på Tv efter det istället och funderade på om jag verkligen är så tråkig att jag får folk att somna. Antagligen. För detta har hänt två gånger med honom...

/J



Anonym

you are not boring:@......

2008-12-14 | 00:40:45 |
makky...

you are not boring:@......i told you call me makky!

2008-12-14 | 00:42:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0