Fiskar, ormar, spindlar och ödlor!

Tjofräs! Idag var vi i djurrummet, jag och Frida skulle städa två akvarium, det gick snabbt och lätt! Shannon va där inne också med Frida P, dem fixade åt sköldpaddorna. Jag och Shannon skyndade oss för att sedan gå in i reptilrummer för att hantera dem söta ormarna!
   Efter ett tag av skrattandes och kelandes med ormarna så ville jag hålla en spindel, Shannon också. Hon tog på dig två plasthandskar, som om det skulle hjälpa om spindeln skulle få för sig att bita. Jag menar, dem kan ju lätt bita igenom past, visst det kanske inte känns så mycket då dem går på en men om dem biter så gör det ont! Men hur som helst, det tog ett tag innan vi båda vågade, faktiskt. Men sedan tog jag upp den! I handen, utan en dum plasthandske.
   Det var en sån skön känsla att ha det djuren man tycker om av de små konstiga djuren som finns i handen, man kände hur fötterna sattes fast på skinnet.
   Shannon fick panik ett X antal gånger, men sedan gick det bättre, alla höll på att pissa ner sig av skratt, jag bröt ihop totalt och började gråta lite så jag var tvungen att gå in på toaletten och fixa det. Tror Ebba och Shannon har bilder på både ormar och spindlar som jag sedan kommer att sno och lägga in på Bilddagboken.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0