Debatt!

Hej! Hade debatt i skolan idag, om alla kraftverk och sådant, alltså elektricitet. Jag hade vattenkraft, och var med Emmy, Mathilda och Martina. Martina sa absolut ingenting men det gick bra iallafall för dem två (vi delades upp i två omgångar, jag var med Emmy). Det var rätt så roligt faktiskt. Vi hade betyg snack efteråt. Jag har nu G i Naturkunskap, det känns lite bra iallfall, men det kändes inte lika bra när hon kallade mina vänner för losers!! Det gjorde mig arg, men hann gå ut innan jag fick ett utbrott på henne.
   Regnigt idag, äckligt regnt, smått, klibbigt, gör en jätteblöt! Jag ska snart börja skriva ett julkort, endast ett, det ska skickas upp till Norrland. Ett problem bara, har ingen adress dit ännu, får försöka ta mig an min utmaning senare idag.

Imorgon har vi julavslutning! Vi börjar kvart över nio och ska sedan halv tio börja med att sätta ihop ett pepparkakshus, jag är med Shannon, Frida P och Emmo, vi ska äga sönder alla! Dikt ska vi ha till huset, jag kan inte dikta, bara på engelska, på svenska går det ju inte!

Nu är jag hungrig så jag ska äta, peace out nigga!

/J

ebbapebba

Annika stör mig som fan i helvetet! Hon har nämligen redan satt betygen! Man kan helt enkelt inte sätta dem knapp 24 h innan en avslutning.

2008-12-18 | 20:01:56 | http://bobbis.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0