Björn i stallet!

Hejsan! Nu sitter jag här ännu en kväll, det betyder att ännu en dag har gått förbi. Skolan idag var seg, hade prov, det gick faktiskt mycket bra! MVG till mig!
   Stallet senare, och precis då vi kom så skulle Frida åka, men hon tutade på mamma så mamma gick dit och kollade vad det var. Mamma berättade då för mig att Frida sagt att jägarna runt omkring hade sagt att det fanns en bjrön omkring stallet, i skogarna alltså. Att vi kanske bör ta in hästarna på natten nu (Eftersom vi vill ha Ljúfur ute pga patellaupphakning). Vi gick med på det, självklart!

Nu vill jag ha jul, snö, julbord och bara massa gott omkring mig, familj och vänner, och såklart julklappar! Men en liten skit grej är ju då att jag inte får vara med Maemark på julen... Och han vill vara med sin mamma så det är ju bra! Eller något. Men hur som helst, någon jul kommer vi nog "fira" ihop, förhoppningsvis! 

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0