Bio med vänner idag!

Godmorgon! Nu sitter jag här framför min dator och funderar att byta om lite snabbt och sedan sminka mig, så att jag och mamma kommer iväg till stallet snart. Lyssnar på musik som alltid på helgmorgonen. Mycket härligt!
   Ska på bio idag med Malin, Sanna och Daniel, om det är någon mer som ska med vet jag faktiskt inte jag bara hänger på. Vi ska se Twilight, inte sett den innan så det blir väl intressant!
   Nu är jag trött, jag skulle vaknat vid 1O idag men så blev det ju då inte, vaknade istället prick 12! Lite coolt ändå att jag kunde pricka in tiden sådär.
   Jag kommer nog skriva ett blogginlägg senare också, även om jag lovat mig själv att jag bara skulle skriva ett per dag, men jag bryter nog mitt egna lilla löfte till mig själv. Det gör ingenting för mig!
   Btw, nu hör jag Alejandro Fuentes röst, fy fan vad bra han är! Kärlek till honom! Och nu hör jag Kurt Nilsens, fy fan han är verkligen bra på att sjunga! Ni bör lyssna på honom på YouTube här och nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0