Bara en sak att säga nu på morgonen!

Japp! En sak, endast en sak jag vill skriva på morgonen här. Och det är: Jag hatar mitt liv, jag hatar mig själv för att jag hatar mitt liv och för att jag ser ut som jag gör. Jag hatar hur jag beter mig, hatar att jag inte får göra det jag vill. Och jag hatar att min kille inte litar på mig. Och att han verkar tro att allt jag säger är bara lek för mig! Det är nog det jag hatar allra mest...

/J

ebbapebba

<3<3<3

2008-12-14 | 12:49:05 | http://bobbis.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0