Ännu en dag av stress och prov!

Hej! Hade prov idag, igen. Hundar idag, igår hade i prov i samma ämne fast valpar. Ja kanske lite konstiga prov tänker ni men jag går ju faktiskt Djurvård. En hyffsat okej dag idag, lite kallt och sedan blev det dimmigt bara, men den funkar väl, tror jag.
   Det enda jag vill göra nu är att åka till Härnösand... Men tror inte att Maemark vill de nu innan jul så, vad kan jag göra åt saken? Ingenting faktiskt, det är hans egna val och jag respekterar det. Första gången att fira jul i Sverige och med sin mamma som han inte firat med på ett tag. Det är ju kul för honom.
   Fick skolkatalogen idag, särklass har vi ska jag säga! S ä r k l a s s ! !

Maemark är konstig, som vanlig, det är ju inte första gången jag skriver det här om vi säger det så.
   Fick massa bilder av honom igår, bilder på honom och jag kan säga direkt nu, I LIKE! Han är grymt snygg, underbar, fantastisk, snygg igen, snäll, rolig och mer!

MAEMARK

/J

bullshit

thanks baby.,,..sorry if i can't be there at your side in christmass!love you so very much,.and i allways do.i apologize if im wierd,...

2008-12-09 | 22:00:17 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0