Ångest, panik och tristess!

Hrm.. Nu sitter jag här, igen. Inte längesedan jag skrev men jags kriver igen för nu börjar jag få panik och ångest! Julklappar. Vad tusan ska man köpa till folket!? Jag ska nog köpa smycken till syskonen och mamma, pappa har jag ingen aning, något roligt till honom. Jag vet inte om jag ska köpa till mina kompisar som vi brukar. Jag har runt 5OOkr kvar nu, så jag vet inte.
   Maemark ska iallafall få en sak som jag redan vet, tyvärr kan jag inte skriva det här eftersom han läser. Så förlåt Maemark men här får du inte reda på det heller!

Men okej, julklapparna. Jag vill inte åka till stan själv och handla, någon som vill följa med lite snabbt och bara köpa lite småsaker? Kanske efter skolan någon gång, jag kan på onsdag (imorgon) och torsdag eftersom jag slutar 11:15, hur skönt som helst!

Jag skulle föresten göra allt jag kan för att få vara med Maemark denna jul, men nu kan han ju inte så that sucks... Och detta skriver jag väl i varje inlägg, men det får ni fan tåla!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0