Numero uno eller hur man nu säger!

Tja! Första inlägget jag gör på min blogg *Applåder*. Nybörjare på att blogga. Och jag ska försöka ändra min layout så fort jag får chansen. Försöker redan nu men det går inge vidare!
H   ur som helst, idag har jag varit med min bästis. Vi började med att åka in till stan, eller jag fick åka tåg till Mölndal först så gick hon på där. Träffade Elin, min andra kompis, i Kållered med hennes kompis och dem satte sig vid mig och vi tjötade lite. Sedan kom Lovisa på tåget vid Mölndal och fick också plats hon.
   Vi hoppade av i stan, slutstationen för tåget. Vi gick till Nordstan/Femman och gick där lite till sist fick vi för oss att skita i stan och åka till Kållered och gå in på Ungdomsmottagningen. Vi ville alltså skaffa oss lite kondomer.
   Jag fick mina små anfall då och då, av skratt då, så jag gick ut och in hela tiden men sen satte vi oss ner lugnt och stilla och sedan var det våran tur. Lovisa skötte snacket med henne, tanten, kärringen, sexmänniskan. Jag satt mest och skrattade. Hon gav oss ett paket var med 10st kondomer i var haha! Snacka om att vi garva när vi kommit ut, jag vet inte ens varför vi ska ha dem.
   Sedan åkte jag med Lovisa in till Mölndal, där hennes pappa bor. Vi gick upp till lägenheten och hälsade och sen gick vi ut och gungade lite, sedan kom Nellie/Nelly tillsammans med deras lilla valp Chippen. Sedan gick vi upp igen eftersom vi ännu en gång fick för oss en sak, att åka och bada i Tulebo. Jag satte mig på golvet tillsammans med Nellie/Nelly och Chippen och lekte, den hunden är en riktigt lekglad typ. Jag lät honom bita av sig i mina fingrar och sedan när vi skulle gå tog jag min väska och hjälmen jag fick låna och reste mig. Då började den kåta hunden jucka mot mitt ben och jag fick putta bort honom.
   När vi väl kommit hem så kom jag på att fan, jag har ju en veckas problem(mens) så det är lite svårt för mig att bada. Men vi åkte ändå och det var ju kul eftersom jag fick brumma moppe hehe. På vägen åkte vi förbi ett hus där det var en hel del killar i och vi hörde att de visslade så Lovisa stannade lite längre bort och jag tutade till killarna och sedan körde vi vidare.
   Vi badade aldrig utan åkte tillbaka till killarnas håll. Och var vid badstranden på andra sidan vägen vid det huset där dem var. Vi badade inte där heller, sedan började det regna och vi åkte hem igen. Och sedan sitter jag här. Och redigerar bilder och skriver detta långa och helt totalt onödiga lilla "brev".

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0