Duktig man är!

Halloj! Startade dagen idag med att försova mig, jag och Lovisa skulle ut och promenera på morgonen i Bunketorp. Men det blev lite senare än väntat. Sedan drog vi upp med våra mopeder och promenerade 5.0 spåret, det var jobbigt men skönt. Jag har ingen kondition så det gick väl lite mindre bra än vad jag väntat mig. Men vi var ändå duktiga att vi gick ut och gick!
   Efter detta åt jag frukost, hemma såklart. Och tidigare på morgonen var jag orolig över Maemark, eftersom jag inte fått tag i honom. Var rädd att han gjort något "aj aj". Men fick tag i honom till slut, som tur var.
    Inte gjort ett piss idag om jag ska vara ärlig, varit hemma och tråkat hela dan, ringde Lovisa som jag sa att jag skulle göra efter jag ätit, men hon var inte hemma. Förvånande? Not.
   Så nu sitter jag vid datan, funderar på att ta lite "modell bilder" på mig själv eller fota närbilder på vattendroppar ute, men det är lite halvt tråkigt. Jag tror jag är data addicted O.o Jag behöver att vänja mig av vid datan tills skolan börjar eftersom jag måste vara mycket aktiv i skolan nu så att jag klarar mig. 
   Det var väl det jag ville få sagt. har inget annat nu jag vill skriva haha!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0