Dagen som gått..

Tjoflöjt! Nu skriver jag ännu en gång idag. Hur som helst, idag har jag åkt till stallet, första gången på ett j*vlans tag. Red ut med min galne lille pöjk som är nu en pigg liten skrutt. 
   Efter att jag ridit och ställt ut hästa i hagen så hjälptes jag och Frida åt att bära ner mina saker i vårat stall där nere där vi ska ha Ljuffe sedan(min häst). Det var en mycket fint stall ska ni veta. Jag vet inte ens varför jag skriver "ni" and so on. Ingen läser ju för tusan denna blogg ändå!
   Var med Lovisa på kvällen, och Eli, vi åkte till Tulebo sjön och satt på bryggan, tog lite kort(finns att de youaredeadtome.bilddagboken.se datum 7/8-O8). Sedan åkte vi mopparna hem och jag gick hem till mig och Lovisa till sig. Jag satte mig vid datan som vanligt och Maemark(min pojkvän) fick ryck och sa att han skulle döda sig själv eftersom han inte kunde träffa mig förens om en lång tid. Jag menar, det är så egoistiskt med självmord! Men nu ska vi inte gå in på det. Utan att tänk om han skulle dödat sig själv, snacka om att jag skulle klandra mig själv som attan! Så är det ju jag som är värsta mördaren! Det är ju på grund av mig han dödar sig själv. Nej usch, nu ska jag inte skriva mer om det.
   Sedan åkt ejag och Lovisa upp till Evelinas(min kompis) kusin för att hämta Evelina, vi hämtade henne och sedan hämtade hon några skivor och en mobil och så åkte vi tillbaka till kusinen och lämnade dem, Evelina åkte med oss hem sedan såklart, sedan ringde Maemark, grät och var förtvivlad. Jag vill tyvärr inte skriva mer om det eftersom det är tragiskt.
   Jag har börjat skriva en liten text nu, om Maemark och mig på sätt och vis. Kan nog handla om annat också eller andra folk men nu skriver jag abara för att jag vill, och det flödar så bra när jag skriver, eller hur man nu säger.
   Japp, klart slut!

/J

Jennifer

Klart man läser ;D Men då får du med läsa dööh, mohahahwha :D<3



2008-08-07 | 23:26:25 | http://heidros.blogg.se/
maja

Jag läser ju! det är kul att läsa om vad du har för dig :)

2008-08-08 | 02:04:27 | http://majalidbeck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0