Woot Woot

Har precis tittat på tre nya avsnitt av Cougar Town, helt enkelt awesome! Dem håller måttet för varje avsnitt och det blir bara roligare och roligare, dem har inte sänkts en enda liten smula från de andra säsongerna, vilket är som sagt awesome!

Idag har jag jobbat, fick ett samtal i morse och fick skynda mig upp och in i duschen för att vara fräsch, imorgon blir det jobb på samma ställe och denna gången blir jag inte sen då jag vet när jag börjar och kan ställa in mig på det redan nu. I helgen blir jag även hundvakt åt lille Enzo då syrran min ska bort, och nästa vecka bär det av till Makky! Längtar.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0