Vem har beställt sadel?

Jo jag! Hade en sadelprovare i stallet idag som jag gillade skarpt då hon var seriös och otroligt trevlig. Och jag blev kär efter första sittningen i den första sadeln. Fy satan vilken sadel! Satt otroligt bra på hästen, kändes bra, mjuk och man sitter otroligt bra i den. Det blev en Equipe Iceland Eva Single Flaps, en brun såklart. Så nu går det bra för mig, så om du är intresserad eller om du känner någon som är intresserad av att köpa en Globus Gloí sadel, brun, 16" så har jag en för försäljning :)


"Den fina Equipe sadeln! Bild från deras hemsida."


"Detta är en Globus Gloí, dock inte min bild."

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0