Lag-SM

Idag var jag och en annan i stallet på lag-sm möte, där kom vi fram till två träningstillfällen vi ska ha och vi pratade om vilka grenar det finns att tävla i. Jag funderar starkt på tölten, och även flagglopp eller något annat roligt. Hur som helst, allt ska bli jätteroligt och att tävla sånt verkar ju hur kul som helst så hej tjena vad mycket tävlingsbilder det kommer att komma upp i bloggen nu i år.

Och en annan sak, jag har just beställt biljetter för att åka till Makky då vi har våran 4 års dag! :D Då måste man ju vara med varandra och jag kunde helt enkelt inte låta bli. Jag har även börjat planera lite inför framtiden för han och mig, ingenting han vet om då han inte är en tjej och gör så som jag gör hihi.

Tänkte iallafall bara ge er en liten update över vad som försiggår (det är för övrigt ett väldigt fult ord), och ska även sätta mig ner någon dag och fixa och trixa med lite vårbilder till hemsidan istället för de kalla vinterbilderna som finns där nu.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0