What a morning

Vaknade av att Makky ringde mig för att väcka mig, sedan kunde jag inte andas med min ena näsborre så fick skjuta in extra mycket nässpray i den, men hjälpte detta? NEJ, det fräste bara i näsan och sved. Och halsen gör ont, näsan blir tät lite då och då, suck. Dumma förkyldning!!

Och vet ni vad jag kom på igår? Jag kan nog inte visa allt som jag köpt på Horse Show, då jag lämnade en sak i stallet igår.. Men kan nog hitta en liknande bild på den här :) Don't you worry.
Och kan nog visa vad jag fick på mitt kalas och födelsedag, då jag fyllde 20 häromdagen!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0